Najczęściej zadawane pytania


W jaki sposób dostarczane są zamówienia?

Przesyłka z zakupami jest dostarczana jest do Paczkomatów InPost lub firmą kurierską - w zależności od Twojego wyboru . Przesyłka może zostać wysłana pod inny adres niż adres Zamawiającego jeżeli ma to być wysyłka na prezent.


Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy "SAWREN" 15-762 Białystok ul. Antoniuk Fabryczny 13 po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie (691-388-715)


Czy wszystkie produkty widoczne w sklepie są dostępne od reki ?

Nie, część naszej oferty jest dostępna od reki a na inne produkty trzeba poczekać trochę dłużej . Informacja ta znajduje się w koszyku, pod każdym z towarów.


Jak aktywować kod promocyjny ?

Kod promocyjny należy aktywować , wpisując go w polu do tego przeznaczonym po włożeniu produktów do koszyka. Jeżeli kod aktywacyjny jest właściwy w koszyku wyświetli się komunikat i wartość zakupów zostanie pomniejszona o wartość kodu.


Czy mam gwarancję zwrotu pieniędzy?

Jeśli otrzymany artykuł nie sprostał wyobrażeniom można go zwrócić w ciągu 20 dni od daty otrzymania przesyłki. Odsyłany towar powinien być nieużywany, czysty, w oryginalnym pudełku, w jakim otrzymali go Państwo ( jedynym odstępstwem od tego jest opcja wysyłana „na prezent” w pudełeczku ozdobnym), wraz z metkami i dodatkowymi akcesoriami (o ile takie były załączone do przesyłki). Jeśli zwracany artykuł będzie nosił ślady użytkowania, zapach perfum czy balsamów, dział zwrotów i reklamacji odeśle artykuł do nadawcy, informując o zaistniałej sprawie mailowo. W przypadku zwrotów prosimy o podanie numeru konta. Istnieje możliwość zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym na adres ( kwota zwrotu zostaje wówczas pomniejszona o opłatę za przekaz pocztowy, która zależy od wysokości zwrotu, i wynosi nie mniej niż 6.00 zł).